Thursday 9 February 2012

# From Nothing To Gain - In A Nutshell

Salam buat semua pengunjung dan pembaca....Sebelum aku teruskan dengan entry terbaru nie aku nak mohon maaf kat korang semua kerana dah lama tak update blog nie. Last update bulan September tahun lepas (lama tue). Sorry sangat-sangat sebab sekarang nie aku memang busy giler dengan urusan duniawi nie....Haha...So, entry aku hari nie pasal apa plak yer?

Entry "From Nothing To Gain" nie adalah sebuah entry khas terbaru aku yang mana aku nak kongsi dengan kawan-kawan semua berkenaan buku-buku yang best untuk korang semua baca. Maybe ada buku yang korang dah baca sebelum nie tapi aku just nak share jer, mana tau ade yang belum baca lagi kan. Harapan aku dengan perkongsian ini akan dapat menambahkan pengetahuan kita bersama di samping menggalakkkan budaya membaca dan kita dapat improve diri kita dari semasa ke semasa. Selain tue, aku buat entry khas nie sebab aku berazam nak improve diri aku di mana aku akan make sure setiap minggu aku akan habiskan baca buku dalam satu ke tiga buah buku sebab sebelum nie aku agak pemalas nak bukak buku. Insyaallah aku akan update entry khas ini setiap minggu (maknanya seminggu satu buku) kalau tak ada sebarang masalah. Lagi satu, dalam entry nie aku just letak cover page buku tue jer dan korang boleh tengok sinopsis buku tue dengan hanya click pada gambar tersebut. Okey, sampai sini saja lah setakat nie dan nantikan buku pertama yang akan aku kongsi dengan korang selepas nie. Sehingga bertemu lagi....BuBye.... 


"Never Underestimate Your Own Ignorance"
- Albert Einstein -

No comments: